Tagastused

Kui kaup ei sobi vÔi ei vasta Kliendi ootustele, on Kliendil Ôigus see tagastada vÔi vahetada 14 pÀeva jooksul alates kauba kÀtte saamisest. Selleks tuleb saata kaup Rapla Maxima Smartposti pakiautomaati, saaja mobiiltelefoni numbriks palume mÀrkida +372 5245 160. Kui kaup on algselt tellitud Smartposti teel, siis tuleb kasutada kauba tagasi saatmisel tagastuskoodi.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata, siltidega ja originaalpakendis. Kui klient on asjaga tutvudes kaupa rikkunud, tekib tal kohustus hĂŒvitada kauba vÀÀrtuse vĂ€henemine.

Kaupa tagastades, palume tÀita Àra allolev tagastusvorm ning lisada see tagastatud kaubale.

Lae alla tagastusvorm

Kliendil on vĂ”imalus e-poest Smartposti vĂ”i Omniva pakiautomaati tellitud kaup 14 pĂ€eva jooksul tasuta vahetada, sisestades paki postiautomaati sama Smartposti uksekoodiga, mida kasutasite kĂ€ttesaamisel vĂ”i Omniva sms toodud uksekoodiga. Toote tagastamisel Smartposti vĂ”i Omniva postiautomaadiga Remris OÜ kulul, peetakse tagastatavalt summalt kinni tagastamisega seotud postiteenuse kulud 2,99 eurot paki kohta.

NB! Smartposti ja Omniva tagastatavad kaubad toimetatakse meieni 2 korda nÀdalas, seega vÔib kauba jÔudmine meieni vÔtta aega 3-4 pÀeva.

Vahetustoode jÔuab kliendini hiljemalt 7 pÀeva jooksul alates tagastatud kauba jÔudmisest meieni ja esimene kord on toote vahetus kliendile Smartposti vÔi Omniva-ga tasuta. Alates teisest vahetusest tasub kÔik postikulud klient.

Raha tagastatud kauba eest laekub tagasi Kliendi pangakontole esimesel vĂ”imalusel, kuid mitte hiljem kui 14 pĂ€eva jooksul alates kauba kĂ€ttesaamisest MĂŒĂŒja poolt.

Pretensiooni esitamise Ôigus ja nÔuetele mittevastavate toodete tagastamine

Vastavalt VÕS § 218 lg 2 on Kliendil Ă”igus pretensioonid esitada kahe aasta jooksul alates kauba kĂ€ttesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning defekti iseloomu peab vĂ€lja selgitama mĂŒĂŒja.

Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, vÔib Klient nÔuda toote parandamist ning parandamise vÔimatuse vÔi ebaefektiivsuse korral toote asendamist vÔi raha tagastamist.

Toote nĂ”uetele mittevastavuse ilmnemisel peab Klient ĂŒhe kuu jooksul saatma toote tagasi Selleks tuleb saata kaup Mustika Smartposti pakiautomaati, saaja mobiiltelefoni numbriks palume mĂ€rkida
+372 5245 160. Kui kaup on algselt tellitud Smartposti teel, siis tuleb kasutada kauba tagasi saatmisel tagastuskoodi.
Samuti palume kirjalikult vÔi e-posti teel mÀrkida alljÀrgnev:

  • Kliendi nimi ja kontaktandmed;
  • kaebuse esitamise kuupĂ€ev;
  • tootel ilmnenud defekt;
  • Remris OÜ-le esitatav nĂ”ue;
  • arve number, vĂ”imalusel lisada arve koopia.

Vastav avaldus peab olema saadetud hiljemalt 14 pÀeva jooksul peale defekti ilmnemist. Nimetatud tÀhtaja mÔjuva pÔhjuseta jÀrgimata jÀtmise korral kaotab Klient Ôiguse nÔuda tasuta toote parandamist vÔi detaili vahetamist.

Juhul, kui kliendi avaldus toote defekti kohta rahuldatakse, hĂŒvitatakse kliendile ka defektiga toote tagastamisega seotud mĂ”istlikud postikulud.

Remris OÜ ei vastuta:

  • Kliendi sĂŒĂŒl vĂ”i hoolimatusel toote kahjustamise eest;
  • Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipĂ€rase kasutamise tagajĂ€rjel;
  • Toote loomuliku fĂŒĂŒsilise kulumise eest tavapĂ€rase kasutamise korral.

Shopping Cart
X